خانه سنگ‌ های ماه تولد شهریور به همراه خواص آنها

سنگ‌ های ماه تولد شهریور به همراه خواص آنها

admin
28 فروردین 02
سنگ های ماه تولد شهریور

یاقوت کبود سنگ اصلی ماه تولد شهریور و عقیق، لاجورد، سنگ ماه و زبرجد سنگ های فرعی متولدین شهریور هستند. در این مقاله به توضیح هر کدام از این سنگ های تولد و خواص و خصوصیات شهریور ماهی ها خواهیم پرداخت.

 

یاقوت کبود، سنگ اصلی ماه تولد شهریور

یاقوت کبود ، سنگ ماه تولد شهریور
یاقوت کبود ، سنگ اصلی ماه تولد شهریور

 

یاقوت کبود (Sapphire) سنگ اصلی ماه تولد شهریور است. گوهری که نزدیک به هزاران سال شناخته‌شده است. سافایر (Sapphire) از واژه یونانی Sappheiros مشتق شده است سنگ یاقوت کبود یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های قیمتی رنگی است.

هرچند به‌ طور معمول واژه یاقوت کبود به انواع آبی یاقوت کبود اطلاق می‌گردد اما درواقع این سنگ ماه تولد در طیف رنگ‌های مختلف وجود دارد.

قابل‌ذکر است که به یاقوت سرخ، روبی (Ruby) گفته می‌شود. یاقوت کبود از دیرباز با داستان‌های عاشقانه در ارتباط بوده و نماد وفاداری است.

 

خواص یاقوت کبود؛ سنگ ماه تولد شهریور

سنگ ماه تولد شهریورماه به‌طور سنتی نماد صداقت، راستی، وفاداری و نجابت است. برای قرن‌ها، یاقوت کبود مزین کننده لباس اعضای خانواده سلطنتی بوده است. نخبگان روم و یونان باستان معتقد بودند یاقوت کبود صاحبان خود را از آسیب و حسادت حفظ می‌کند. کشیشان قرون‌وسطی از یاقوت کبود استفاده می‌کردند زیرا آن را نمادی از بهشت می‌دانستند. در دوره‌های قبل از قرون‌وسطی کاهنان یاقوت کبود را به‌عنوان محافظت در برابر افکار ناپاک و وسوسه‌های استفاده می‌کردند.
ایرانیان باستان معتقد بودند که زمین بر روی یاقوت کبودی غول‌پیکر قرارگرفته که به‌واسطه آن آسمان را آبی کرده است.

بااین‌حال، قرن‌ها پیش، یاقوت کبود به‌عنوان اوج سنگ‌های قیمتی آبی شناخته می‌شد. بعلاوه، تصور بر این بود که این سنگ‌ قیمتی «آبی» به معنای وفاداری، اعتماد، صداقت و پاکی در روزهای باستان است. یاقوت کبود امروزه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای سنگ‌های قیمتی حلقه نامزدی است. جنگجویان یاقوت کبود را گران‌بها می‌دانستند و گردنبندهایی با سنگ‌های قیمتی ازجمله یاقوت کبود را به همسران خود می‌بخشیدند تا آن‌ها را وفادار نگه‌دارند

انگشتر و دستبند یاقوت کبود

 

سنگ ماه تولد شهریور دارای قدرت شفابخشی است. اروپاییان قرون‌وسطی معتقد بودند که یاقوت کبود جوش‌های ناشی از بیماری طاعون و بیماری‌های چشمی را درمان می‌کند. همچنین تصور می‌شد که این سنگ متولدین شهریور یک پادزهر برای مسمومیت و محفوظ ماندن از حسادت و خرافات است.

یاقوت کبود برای مدیتیشن خوب بوده به درمان بیماری‌های اعصاب و پوستی کمک می‌کند. برای دردهای عصبی، دردهای روماتیسمی، سردردهای شدید، نقرس، دردهای مفصلی، قولنج، سوزش معده استفاده می‌شود. برای ناراحتی‌های مزمن گوش و فک، سینوس‌های پیشانی مؤثر است. چشم‌ها را تقویت می‌کند. یاقوت کبود برای آرام کردن عصبانیت، بی‌خوابی، سرگیجه و تعریق بیش‌ازحد نیز استفاده می‌شود. تردید و دودلی را کاهش می‌دهد. این سنگ ماه تولد شهریور متعلق به چاکرای ششم است.

از یاقوت‌های کبود مشهور می‌توان به یاقوت کبود Rockefeller اشاره کرد این یاقوت کبود 62.02 قیراطی که تراش مستطیلی خورده است از میانمار (برمه) استخراج‌شده است.

یاقوت کبود معروف Rockefeller
یاقوت کبود معروف Rockefeller به وزن 62.02 قیراط که به همراه 2 الماس مثلثی شکل بر روی حلقه‌ای از جنس پلاتین قرارگرفته است.

 

شاید مشهورترین یاقوت کبود در سال‌های اخیر، یاقوت کبود 12 قیراطی است که بر روی انگشتری از طلا قرارگرفته است که دورتادور آن الماس کارشده است. این انگشتر نامزدی در ابتدا توسط پرنسس دیانا استفاده شد و هم‌اکنون در دستان کیت میدلتون، عروس وی است.

علاوه بر این‌که یاقوت کبود سنگ تولد شهریور است گوهر بزرگداشت پنجمین و چهل و پنجمین سالگرد ازدواج نیز است.

قیمت سنگ ماه تولد شهریور، یاقوت و زیورآلات ساخته شده با آن را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

خرید سنگ ماه تولد شهریور | محصولات یاقوت

عقیق یا آگات؛ سنگ متولدین شهریور

عقیق سلیمانی یا باندی

عقیق از بیست هزار سال قبل از میلاد مسیح برای بشر شناخته‌شده بوده است. عقیق‌ها در تبت باستان سنگ‌های ماه شهریور محسوب می‌شدند. انواع مختلف سنگ عقیق با رنگ‌های گوناگون در سراسر جهان یافت می‌شوند. عقیق نوعی کلسدونی است که طبق جدول سختی Mohs، سختی آن حدود 7 است. این سطح از سختی یکی از راه‌های قیمت‌گذاری عقیق و تشخیص اصل از تقلبی آن است.

 

خواص درمانی سنگ عقیق، سنگ ماه شهریور

از قدیم‌الایام سنگ عقیق در میان اقوام و ادیان محبوبیت خاصی داشته است و سنگ مقدسی به شمار می‌رفته. بیشترین استفاده از سنگ عقیق به‌عنوان حرز و حامی در برابر حوادث بوده است. عقیق در دین اسلام نیز بنا به روایات جایگاه خاصی دارد. از فواید داشتن عقیق می‌توان به وسعت رزق، از بین بردن فقر، افزایش ثواب نماز، برآورده شدن حاجت، مصون ماندن از هر بلا و ظلم، محافظت انسان در سفر و … اشاره کرد.
از سنگ عقیق برای درمان مشکلات کلیوی و روده‌ای، سردرد، صرع، گرفتگی عضلات و التهاب استفاده می‌شود. همچنین عقیق باعث تقویت کبد، معده، ریه‌ها و مغز می‌شود. سنگ عقیق هضم و جذب مواد غذایی و مواد آلی بدن را تسهیل می‌کند بنابراین محرکی برای دستگاه گوارش است. عقیق انرژی درونی را افزایش می‌دهد و بیان و گفتار را تسهیل می‌کنند. ضربان قلب و جریان خون را تنظیم می‌کند و غدد و هورمون‌های بدن را متعادل می‌کند. عقیق برای ایجاد تعادل بین انرژی عاطفی، جسمی و روحی بسیار عالی است شجاعت و قدرت را افزایش می‌دهد خستگی را برطرف می‌کند و درد گردن و ستون فقرات را درمان می‌کند و خوشبختی و ثروت را به همراه دارد. سنگ عقیق، سنگ ماه شهریور اندوه و افسردگی را نیز از بین می‌برد و باعث آرامش افراد می‌شود.

خرید سنگ ماه شهریور | محصولات عقیق

لاجورد، سنگ شهریور

تا قرن نوزدهم نقاشان برای نقاشی آسمان و دریا از رنگ‌دانه‌های لاجورد استفاده می‌کردند. به این معنی که تمام آبی‌های زیبا در نقاشی‌های رنسانس، زیبایی خود را از لاجورد دارند. نام این سنگ بین‌المللی است که در لاتین لپیس، معنی سنگ را دارد. زمانی که برای اولین بار لاجورد به اروپائیان معرفی شد این سنگ آلترامرنیوم به معنی آن‌سوی دریا خوانده می‌شد.

سنگ راف لاجورد ، سنگ ماه شهریور
سنگ راف لاجورد ، سنگ ماه شهریور

 

عامل ايجاد رنگ در سنگ لاجورد، سولفور است. رنگ به‌طور هماهنگ پخش‌شده است اما عموماً خال‌خالی يا نواري است. رنگ می‌تواند باکمی حرارت و رنگ کردن بهبود يابد. لاجورد نسبت به فشار و حرارت‌های زياد، محيط گرم اسیدها و قلیاها حساس است. انگشتري که لاجورد روي آن سوار است، هنگام کار خانه بايد از دست خارج شود.
برای حدوداً هزار سال لاجورد دارای ارزش بسیاری بود. معروف‌ترین منبع لاجوردهای باکیفیت در بقایای باستانی ارتفاعات کوه‌های هندوکش افغانستان هست که در اصل 6000 سال پیش حفاری‌شده‌اند، منابع مهم ديگر شامل روسيه و شيلي است.

 

خواص لاجورد، سنگ تولد شهریور

آگاهی، بینش و نبوغ فرد را افزایش می‌دهد. لاجورد فهم و بینش را بالابرده و کمک به متعادل کردن کارکردهای غده تیروئید می‌کند. لاجورد برای گلو و حنجره مفید است و تارآواها را نیز تقویت می‌کند همچنین انرژی چاکرای گلو را متعادل می‌کند. پزشکان مصر باستان، سومر، بابل، لاجورد را برای بسیاری از اهداف دارویی از قبیل درمان آب‌مروارید چشم مورداستفاده قرار می‌دادند. لاجورد باعث افزایش گردش خون و بهبود ریتم قلب می‌شود. این سنگ متولد شهریور منجر به کاهش سرگیجه و کاهش فشارخون می‌شود. سنگ لاجوردی که در زیر نور خورشید گرم می‌شود، کبودی را کاهش می‌دهد و برای مشکلات پوستی و گزش حشرات مفید است. لاجورد برای زنانی که از بی‌نظمی قاعدگی رنج می‌برند مفید است و گرفتگی و درد کمر را تسکین می‌دهد. سنگ لاجورد موجب افزایش احساسات می شود همچنین این سنگ آرامش‌بخش و محافظ خوبی است و تنش و استرس را کاهش می دهد و باعث افزایش شهامت و شجاعت می‌شود. این گوهر آبی باعث شفافیت ذهنی، آرامش و تسلط بر خود می‌شود.

 

سنگ ماه یا مون استون، سنگ متولد شهریور

سنگ ماه یا مون استون

مدت‌ها اعتقاد بر این بود که سنگ ماه از ریشه فرازمینی است و با قدرت‌های بالاتر همراه است بنابراین با احترام ویژه‌ای با آن رفتار می‌کردند و با ماه مقایسه می‌شد. در حال حاضر، خاستگاه زمینی آن ثابت‌شده است و برای حل مشکلات عادی روزمره از آن استفاده می‌شود. به دلیل سایه غیرمعمول این سنگ شباهت زیادی به ماه دارد. اولین بار توسط اروپایی‌ها در کوه آدولا واقع در کوه‌های آلپ کشف شد. ازاین‌رو آدولاریا نام‌گذاری شده است. سنگ ماه متعلق به فلدسپات های پتاسیم است. به دلیل ساختار لایه‌ای نازک منحصربه‌فرد، باعث براق دیده شدن آن می‌شود. در داخل سنگ تعداد زیادی صفحه وجود دارد که نور را شکسته و درخشش غیرمعمولی را ایجاد می‌کند.

 

نیروهای درمانی سنگ ماه، سنگ شهریور

سنگ ماه به شما در یافتن خوشبختی، کنار آمدن با مشکلات و دستیابی سریع به هر هدفی کمک می‌کند. این سنگ ماه تولد شهریور باعث تقویت استعداد اقناع، تسکین افسردگی برای جلوگیری از اقدام به خودکشی، محافظت از مشاجرات و اقدامات جادویی، احساسات عاشقانه را به زوجین بالغی که مدت‌هاست ازدواج‌کرده‌اند برمی‌گرداند. انگشتر یا دستبندی که روی دست چپ استفاده می‌شود، کنترل عاطفی را افزایش می‌دهد و احتمال درگیری یا مشاجره را کاهش می‌دهد. استفاده از سنگ ماه در دست راست در استعدادهای نهفته تأثیر مثبت دارد و باعث رشد شهود می‌شود.

انگشتر طلا با سنگ ماه

 

سنگ ماه استرس و هیجانات عصبی را کاهش می‌دهد و آرامش‌بخش است. بی‌خوابی را مرتب می‌کند. تمرکز را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد سریع تمرکز کنید. برای کسانی که رژیم دارند استفاده از سنگ ماه توصیه می‌شود، زیرا متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد، به دفع سموم و آب اضافی کمک می‌کند. به عادی‌سازی کبد و پانکراس کمک می‌کند. باعث بهبود بیماری‌های دستگاه ادراری تناسلی می‌شود. می‌توان سنگ ماه را ازنظر سازگاری با سنگ‌های دیگر با سنگ‌هایی مانند مرواریدهای سفید، آمتیست، عقیق و ابسیدین جفت کرد.

 

زبرجد یا پریدوت برای شهریور ماهی ها

نگین و سنگ راف زبرجد

 

زبرجد در تقویم‌های باستانی روسی، عبری، ایتالیایی و عربی به‌عنوان سنگ ماه شهریور ذکرشده است. امروزه آن را سنگ تولد ماه مرداد می‌دانند. این سنگ رنگ سبز مایل به زرد دارد و یکی از معدود سنگ‌های قیمتی است که فقط در یک رنگ تشکیل می‌شود. زبرجد یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین گوهرهای سبز جهان است که خریداران انتظار دارند تقریباً در هر فروشگاه جواهراتی آن را پیدا کنند. منبع اصلی این سنگ زبرجد در آریزونا آمریکاست اما جالب است بدانید از دیگر منابع این سنگ متولد شهریورماه در دل برخی از شهاب‌سنگ‌هاست. شهاب‌سنگ‌هایی که مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها از آهن، نیکل و اولیوین است؛ بنابراین مقداری زبرجد در شهاب‌سنگ‌ها به زمین می‌افتد.

نیروهای جادویی زبرجد؛ سنگ شهریور

سنگ زبرجد دارای انرژی مثبت است که چاکرا قلب را باز می‌کند تا گرفتگی‌های زندگی شمارا برطرف کند. زبرجد دارای یک انرژی سبز زیبا است که چاکرای قلب را واقع در نزدیکی مرکز استخوان سینه فعال می‌کند. این چاکرا تعامل ما با جهان خارج را تنظیم می‌کند. تعادل در چاکرا قلب به ما کمک می‌کند نیازها و احساسات خود را به‌روشنی درک کنیم و با فراز و نشیب روابط عاطفی کنار بیاییم. در فرهنگ عامیانه عنوان‌شده است زبرجد می‌تواند به یافتن موارد گمشده کمک کند. از سنگ زبرجد برای درمان بیماری‌های کبدی و روانی مانند افسردگی و نوسانان دوقطبی و مالیخولیا استفاده می‌شود. این سنگ برای کاهش درد، سرفه، تنگی نفس و تقویت غدد مفید است. زبرجد در ایجاد تعادل در سیستم غدد درون‌ریز، به‌ویژه غدد فوق کلیوی که سلامت بدن را کنترل می‌کنند، کمک می‌کند. همچنین از زبرجد برای تقویت چشم در ارتباط با آستیگماتیسم و کوته‌بینی و کمک به بهبود زخم معده و اثناعشر و کمک به آن استفاده شود. سنگ زبرجد به‌عنوان تسهیل‌کننده فرآیند زایمان و برای کمک به باز شدن کانال زایمان و کاهش درد بر روی شکم قرار می‌دهند. زبرجد مسئولیت و بخشش را تقویت می‌کند، اعتمادبه‌نفس و احساس ارزشمندی خود را دوباره برقرار می‌کند همچنین باعث کاهش عصبانیت، حسادت و کینه می‌شود.

خرید سنگ ماه تولد شهریور | محصولات زبرجد

خصوصیات متولدین شهریور

متولدین شهریور‌ماه (September) که علامت آن توسط سنبله (Virgo) نشان داده می‌شود افرادی وظیفه‌شناس، خوش‌شانس و خیرخواه هستند.

همه متولدین ماه شهریور ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فرد خود را دارند که تقریباً در همه‌جا قابل‌تشخیص است و می‌تواند آن‌ها را به‌عنوان متولدین ماه شهریور شناسایی کند. آن‌ها فوق‌العاده اجتماعی و دارای اعتمادبه‌نفس هستند. متولدین شهریور کمال‌گرا، سخت‌کوش‌اند این روحیه حتی در افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را به کار بهتر تشویق می‌کند. با توجه به ویژگی کمال‌گرا بودنشان، انجام کارها را به روش خود ترجیح می‌دهند. اگر کاری قرار است انجام شود، آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که کار به روش خودشان انجام می‌شود زیرا معتقدند هیچ‌کس نمی‌تواند بهتر از آن‌ها کار کند. این افراد تا رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش خود را ادامه خواهند داد. آن‌ها می‌دانند که حرفه آن‌ها برای آن‌ها کاملاً مهم است و بنابراین، همیشه سعی می‌کنند درزمینه موردعلاقه خود سرآمد باشند و شغل خود را بهتر جلوه دهند.
متولدین شهریورماه را می‌توان به‌عنوان یکی از آگاه‌ترین افراد در نظر گرفت. آن‌ها دوست دارند از رژیم‌های غذایی خود مراقبت کنند، به‌خوبی ورزش کنند و در مورد ظاهری که دارند بسیار خاص و حساس هستند. همچنین تبحر در هنر دارند و افرادی با ذهن خلاق در کارهای هنری هستند.
شهریورماهی‌ها سخنوران و دارای ویژگی‌های رهبری عالی هستند و قدرت قانع‌کنندگی زیادی نیز دارند! آن‌ها صدای قوی دارند و می‌دانند چگونه چیزهایی را که می‌خواهند بشنوند به مردم بگویند و کارها را به پایان برسانند!

نمونه ای از سنگ راف لاجورد در گالری گنجه
برای متولدین شهریور سمبل‌: سنبله (باکره) | سياره‌: عطارد | عنصر وجودی: خاك‌ | فلز وجودی: جیوه | سنگ‌ خوش‌يمن‌ شهریور: یاقوت کبود | دیگر سنگ‌های ماه تولد: عقیق، لاجورد، سنگ ماه، زبرجد | رنگ‌ محبوب‌: زرد، نارنجی | روز اقبال: چهارشنبه | گل: فراموشم نکن و مینا | شماره خوش‌یمن: 3-5-9

 

شهریوری‌ها قضاوت نمی‌کنند و به عقاید، انتخاب‌ها و عقاید دیگران احترام می‌گذارند؛ و همیشه مدافع حق و به حقیقت پایبندند. همچنین این افراد به‌سختی به خیالات باور دارند و ترجیح می‌دهند به واقعیت‌های زمینی اعتقاد داشته باشند. آن‌ها ممکن است هرازگاهی مضطرب شوند افرادی که در این ماه به دنیا می‌آیند بیش‌ازحد فکر می‌کنند و همین باعث نگرانی اوقات می‌شود. آن‌ها ممکن است بیش‌ازحد در مورد یک‌چیز خاص نگران باشند و درنهایت احساس بدبختی کنند. برای جلوگیری از اشتباه، آن‌ها ممکن است برخی مشکلات را بیش‌ازحد تصور کنند و بیش‌ازحد تجزیه‌وتحلیل کنند، اما وقتی همه‌چیز به روشی غیرمنتظره پیش می‌رود، کاملاً مضطرب می‌شوند. آن‌ها ممکن است بیش از دیگران نگران نتایج باشند.
شهریورماهی‌ها کاملاً مؤدب هستند و همیشه سعی می‌کنند فردی فروتن باشند. هرچقدر هم عصبانی باشند، هرگز آن‌ها را با استفاده از کلمات تند و لزج پیدا نخواهید کرد. نه‌تنها این بلکه آن‌ها می‌توانند از طریق ذات مؤدب و فروتنانه مردم را به‌راحتی ترغیب کنند. این افراد کاملاً ماجراجو و مشتاق هستند؛ بنابراین، آن‌ها نمی‌توانند مدت طولانی در یک مکان بمانند و همیشه تمایل زیادی به کشف چیزهای جدید دارند. این افراد اگر مجبور به انجام کار مشابه بارها و بارها شوند و به دنبال راهی برای فرار از کسالت خود باشند به‌راحتی خسته می‌شوند.

 

بهترین سنگ ماه تولد شهریور

به عنوان یک شهریوری حتما کنجکاو هستید بدانید کدام یک از سنگ های ماه شهریور برایتان مناسب تر است، در پاسخ به کنجکاویتان باید گفت که سنگ یاقوت کبود یا سافایر بهترین سنگ شهریور است. برای متولدین برج سنبله که انرژی سیاره عطارد همواره بر آنها تسلط دارد،بهترین سنگ شانس شهریور، یاقوت کبود است. این سنگ بر روی شخصیت و زندگی متولدین شهریور اثرات مثبتی دارد و با قدرت فوق العاده اش میتواند بر روی میزان هوش و خرد شهریوری ها تاثیر گذار باشد.

نگین و سنگ راف یاقوت کبود ، سنگ ماه تولد شهریور

 

یاقوت کبود به عنوان سنگ شهریور ماه به بهبود قلب و احساسات قلبی درونی کمک شایانی می‌کند. جالب ترین چیز در مورد این سنگ شهریور این است که علاوه بر اینکه به عنوان یک سنگ جواهر توسط خاندان های سلطنتی استفاده میشده، در مدیتشن نیز مورد استفاده بوده و یوگی ها و اشخاصی که با انرژی درمانی سر و کار داشتند از این سنگ بسیار استفاده میکردند.

 

بهترین سنگ ماه شهریور مرد

گزینه اول و اصلی برای مردان شهریوری یاقوت کبود است، اما مردان شهریوری میتوانند از خواص تعادل بخش جسمی و روحی سنگ یاقوت، افزایش قدرت ذهن و نبوغ با خواص لاجورد، و خواص تعادل بخش زندگی عاشقانه با سنگ ماه و انرژی های مثبت سنگ زبرجد و اثر مفیدش بر روی چاکرای قلب، نیز بهره لازم را ببرند. گرچه مرد زاده شهریور میتواند از خواص تمامی سنگ های ذکر شده استفاده کند، اما یاقوت کبود قوی ترین پرتو ها را در میان سنگ های ماه شهریور ساطع میکند که با نفوذ عمیقش پاک کننده و شفا بخش است. متولدین علامت شهریور میتوانند با پوشیدن سافایر نقاط مثبت خود را تقویت و جنبه های منفی شخصیتیشان را بهبود دهند.

انگشتر مردانه یاقوت کبود ، سنگ ماه تولد شهریور

 

بهترین سنگ شهریور زن

درست مانند بهترین سنگ مناسب برای مردان، بهترین سنگ تولد شهریور برای زنان هم سنگ یاقوت کبود است. این سنگ را خواهر یاقوت سرخ نیز مینامند. نام این سنگ که از کلمه آبی در زبان یونانی مشتق شده است خبر از آن دارد که این سنگ از دیرباز تا به حال با انرژی های کیهانی و آسمان آبی ارتباط داشته است. با همه تعاریف موجود در مورد سنگ یاقوت کبود، زنان شهریوری برای تکمیل تاثیرات مثبت بر روی جنبه های مختلف زندگی و شخصیتشان از سایر سنگ های متولد شهریور هم استفاده کنند. برای زنان زبرجد با جلوه جواهر گونه و خواص فوق العاده اش، لاجورد با رنگ بی نظیر ،سنگ ماه با جلوه سحر آمیز و سنگ عقیق با جذابیت بصری خاص میتوانند زینت بخش زیورآلاتشان باشند.

زیورآلات مناسب شهریور

برای شهریوری های کمال گرا لباس پوشیدن یعنی بیان کردن شخصیت و زیبایی های درونی وظاهری. متولدین شهریور چه مرد شهریوری و چه زن شهریوری علاقه زیادی به شیک پوشی دارند و برای آنها اکسسوری بخش مهمی از استایل روزمره به حساب می آید به همین دلیل علاقه زیادی به استفاده از طلا و جواهرات برای تکمیل استایل خود دارند. زاده شهریور علاقه زیادی به زیورآلات شیک و مد روز دارد و درعین حال برایش بسیار مهم است که بتواند یک زیور را بارها و بارها استفاده کند بنابراین کیفیت و یک طراحی شیک و خاص که در عین مطابق مد روز بودن در طول زمان دلشان را نزند را در هنگام خرید کردن در نظر میگیرند.

گردنبند شهریور ماهی ها - گالری گنجه

 

در ادامه مطلب برایتان چندین مدل زیورآلات متفاوت را که مورد پسند متولدین شهریور قرار خواهد گرفت آورده ایم، در نظر داشته باشید که از طریق لینک سفارش ساخت طلا می توانید زیور مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت ممکن سفارش دهید.

انگشتر مناسب ماه تولد شهریور

زمانی که به سلیقه شهریور ماهی ها در مورد انگشتر فکر می کنید دو نکته را باید حتما مورد توجه قرار دهید، زیبایی که بتواند سلیقه یک کمال گرا را پوشش دهد و طراحیی که با روحیه حساس شهریوری ها مطابقت داشته باشد. بنابراین زنان شهریوری بیشتر طرفدار طراحی های ظریف و شیک هستند و علاقه خاصی به طلای سفید و سنگ های قیمتی دارند. هنگام خرید انگشتر ماه تولد شهریور برای مردان این ماه نیز این نکته در در نظر داشته باشید که آنها به انگشتر های شیک و ساده علاقه دارند.

انگشتر ساده طلا سفید یاقوت کبود - گالری جواهرات گنجه

 

انگشتر نماد ماه تولد شهریور

انگشتر ماه تولد شهریور یکی از انتخاب های مناسب برای متولدین شهریور است. این مدل از انگشتر ها اصولا همراه با علامت یا نماد ماه تولد شهریور طراحی شده است و با توجه به تنوعی که دارد می تواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد. اگر طرفدار زیورآلات ساده و مینیمال هستید مدل های ساده این انگشتر ها ممکن است برایتان جالب توجه باشد.

انگشتر طلا زنانه زبرجد ، انگشتر نماد ماه تولد شهریور

 

انگشتر طرح شهریور زینت یافته به سنگ های قیمتی مخصوص شهریور نیز یکی از طرح های خاص و شیکی است که به راحتی میتواند دل هر خانم متولد شهریور را ببرد.

انگشتر زنانه یاقوت کبود ، انگشتر نماد ماه تولد شهریور

 

انگشتر های امضا با طرح نماد شهریور نیز یکی دیگر از انگشتر های مخصوص متولدین شهریور است. این مدل انگشتر ها اغلب به صورت ساده ارائه می شوند، اما نمونه های از آن که با سنگ های زینتی طراحی شده اند نیز وجود دارد. این مدل از انگشتر ها هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است.

انگشتر امضا با طرح نماد شهریور

 

به عنوان یک خانم شهریوری اگر به جواهرات علاقه دارید پس انگشترهای جواهری که با گوهر های قیمتی ماه تولد شما طراحی و ساخته شده است بهترین انتخاب ممکن برای شماست. انگشتر سنگ ماه تولد شهریور معمولا با یکی از سنگ های یاقوت کبود، لاجورد، سنگ ماه و زبرجد ساخته شده است. هر کدام از این سنگ های قیمتی خواص و تاثیرات فوق العاده ای بر روی متولدین شهریور ماه دارند که از طریق لینک خرید نگین میتوانید نسبت به خرید و بررسی قیمت سنگ های ماه تولد شهریور اقدام کنید. توجه داشته باشید که انگشتر های جواهر به عنوان انگشتر های نشان، نامزدی و یا هدیه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در مجالس خاص میتوانند جلوه بخش و مکمل استایلتان باشند.

انگشتر زنانه یاقوت کبود - سنگ ماه تولد شهریور - گالری جواهرات گنجه


اولین سنگ ماه تولد شهریور یاقوت کبود یا سافایر است که در زیر چند مدل از انگشتر های ساخته شده با این سنگ شهریور را خواهید دید.

انگشتر زنانه یاقوت کبود - سنگ ماه تولد شهریور

 

انگشتر زنانه یاقوت کبود اشکی شکل ، سنگ ماه تولد شهریور - گالری جواهرات گنجه

 

نمونه مردانه انگشتر یاقوت کبود.

انگشتر مردانه یاقوت کبود ، سنگ ماه تولد شهریور - گالری جواهرات گنجه

 

سنگ زبرجد با رنگ خاص گوهرش نیز برای بانوان و حتی آقایان شهریوری بسیار مناسب است.

انگشتر طلا زنانه زبرجد - گالری جواهرات گنجه

 

سنگ ماه یکی دیگر از سنگ های مناسب متولد شهریور است که با رنگ خاص و جلوه متفاوتش چشم ها را به خود خیره می کند.

انگشتر زنانه سنگ ماه

 

انگشتر زنانه سنگ ماه

 

لاجورد رنگی مشابه با یاقوت کبود دارد اما ماهیت آن کاملا متفاوت است، این مدل از انگشتر های ساخته شده با سنگ لاجورد مناسب افراد با سلیقه خاص است.

انگشتر زنانه سنگ لاجورد

 

انگشتر های لاجورد برای مردان نیز بسیار مناسب است.

انگشتر نقره مردانه لاجورد

 

 عقیق ها انواع مختلفی دارند که برای متولدین شهریور چه مرد و چه زن جذاب هستند.

انگشتر زنانه عقیق شجر خزه ای

 

مردان شهریوری میتوانند از انگشتر های عقیق استفاده کنند و از تاثیرات شگرف آن بهره مند شوند.

انگشتر نقره مردانه عقیق قرمز طبیعی - گالری جواهرات گنجه

 

4.3/5 - (12 امتیاز)
0