خانه سنگ های ماه تولد تیر ، خواص و اعتقادات آن ها

سنگ های ماه تولد تیر ، خواص و اعتقادات آن ها

admin
21 فروردین 02
سنگ های ماه تولد تیر

یاقوت سرخ به عنوان سنگ اصلی ماه تولد تیر و عقیق، سنگ ماه، زمرد، مروارید و مالاکیت دیگر سنگهای این ماه هستند در این مطلب سنگ های ماه تولد تیر و خواص و اعتقادات آن ها را به  همراه معرفی کامل سنگ ها بررسی خواهیم کرد.

 

یاقوت سرخ ، سنگ اصلی ماه تولد تیر

یاقوت سرخ سنگ ماه تولد تیر ، و یکی از سنگهای پرفروش دنیا است. این نام از کلمه لاتین ruber گرفته شده و به معنی “قرمز” ،رنگ عشق است. این سنگ یکی از جذاب ترین سنگ های ماه تولد بوده و دارای رنگ قرمز تیره یا بنفش است. درصد بیشتری از این رنگ به خاطر وجود کروم در این سنگ است. هرچه میزان کروم این سنگ بیشتر باشد ،رنگ آن تیره تر خواه بود.

یاقوت سرخ ، سنگ ماه تیر
یاقوت سرخ ، سنگ ماه تیر

تاریخچه سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر

یاقوت اغلب به‌عنوان «پادشاه جواهرات» نامیده می‌شود، سنگ یاقوت سنگ تولد تیرماه و July است. این سنگ قیمتی دارای رنگ قرمز آتشین هست که آن را به یکی از شناخته‌ شده‌ترین گوهرهای جهان تبدیل کرده است. یاقوت سرخ نمادی از ویژگی‌هایی مانند عشق، قدرت، محافظت و خوش‌شانسی است. در هند باستان، یاقوت سرخ به دلیل کمیاب بودن، سختی زیاد، زیبایی و قدرت‌های اعتقادی عمیق، «پادشاه سنگ‌های قیمتی» خوانده می‌شد. یاقوت سرخ به مدت زیادی نمادی از قدرت و انرژی جوانی شناخته‌شده بود. در قرن‌های گذشته، برخی معتقد بودند این سنگ ماه تولد تیر بیماری‌های التهابی را درمان و خشم را فروکش می‌کند. برخی دیگر نیز بر این باورند که یاقوت‌های سرخ سلامت، خرد، ثروت و موفقیت را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورند.

 

سنگ درمانی یاقوت سرخ، سنگ ماه تیر

یاقوت سرخ اصلی‌ترین سنگ ماه تولد تیر ماه است و به‌عنوان هدیه ازدواج نیز در دهه‌های 15 و 20 میلادی در نظر گرفته می‌شود. یاقوت سرخ سمبل زندگی، ثروت و اشرافیت است. این باور وجود دارد که یاقوت خون قلب مادر زمین است و انرژی اجسام را به خود جذب می‌کند. یاقوت سرخ موجب افزایش انرژی و شهامت و بیداری احساسات می‌شود.

جواهرات ساخته شده با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر - گالری گنجه
جواهرات ساخته شده با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر

 

برای بیماری‌های قلبی، جریان خون و برای تقویت غده فوق کلیه استفاده می‌شود. فشارخون خیلی پایین را افزایش می‌دهد و حالت ضعف و ناتوانی را تقویت می‌کند. بی‌حسی و رخوت را از بین می‌برد. بینایی را نیرو می‌بخشد و جریان خون را در ناحیه چشم‌ها به گردش می‌اندازد. همچنین برای تب و بیماری‌های ویروسی مؤثر است و سیستم ایمنی را نیرو می‌بخشد. یاقوت سرخ حامی خوبی در برابر نیروهای منفی محسوب می‌شود. قلب را از عشق به خود و آینده لبریز می‌کند. این سنگ زیبا در تحریک احساسات عشقی بسیار مؤثر است. طبق برخی از نوشته‌های قدیمی سنگ یاقوت سرخ مانع از خیانت و بی‌وفایی شریک زندگی می‌شود. این سنگ ماه تولد تیر تحت تأثیر صور فلکی اسد، حمل و عقرب واقع بوده و به چاکرای ریشه و قلب تعلق دارد.

خرید سنگ ماه تولد تیر | محصولات یاقوت

سنگ عقیق سرخ یا کارنلین؛ سنگ متولدین تیر

نگین عقیق سرخ یا کارنلین، سنگ ماه تولد تیر - گالری گنجه
نگین عقیق سرخ یا کارنلین، سنگ ماه تولد تیر

 

کارنلین (Carnelian) یا عقیق سرخ به‌ عنوان یکی از سنگ‌های ماه تولد تیر در انگلیس معرفی شد. این سنگ از انواع قرمز کلسدونی است که در طیف رنگ‌های نارنجی، قرمز نارنجی و قهوه‌ای وجود دارد؛ و عامل رنگ دهنده به این نوع عقیق‌ها عنصر اکسید آهن است.

جهت آشنایی بیشتر با این سنگ به مقاله زیر مراجعه بفرمایید.

 

سنگ اونیکس برای متولدین تیر

سنگ راف اونیکس
سنگ راف اونیکس، سنگ تولد تیر

اونیکس یکی دیگر از سنگ‌های ماه تولد تیر است و جزو سنگ‌های باستانی بوده که به تقویم قدیمی رومی، ایتالیایی و عبری برمی‌گردد. این سنگ قیمتی به‌صورت سیاه‌ و سفید است و به‌ عنوان انواع سیاه کلسدونی شناخته می‌شود. اونیکس سنگی زمینی است که انرژی منفی را جذب می‌کند.

خواص درمانی عقیق، سنگ تیرماه

مردم رومانی عقیق کارنلین را طلسم ضد خشم می‌شناختند و مصریان کارنلین را سنگی که باعث زنده شدن مومیایی‌ها می‌شده اعتقاد داشتند. اسلام نیز در فضیلت عقیق در احادیث و روایات آورده است که عقیق به‌ عنوان نوعی حرز و برای رفع حاجات از آن استفاده می‌شود. انگشتر عقیق آدمی را از هر ضلالت و بدی و گمراهی نگاه می‌دارد. منقول است مادام که انگشتر عقیق در دست باشد اندوهی به شخص نمی‌رسد. همچنین نقل است دعا و عبادت کسی که انگشتر عقیق در دست داشته باشد چهل درجه برتری دارد. توصیه‌شده انگشتر عقیق به دست راست باشد. عقیق فقر و تنگدستی را برطرف می‌کند و در دست کردن عقیق نفاق را زایل می‌کند. هر که انگشتر عقیق داشته باشد امید هست که عاقبتش مقرون به خیر و نیکی باشد.

قیمت سنگ ماه تولد تیر، عقیق و زیورآلات ساخته شده با آن را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

خرید سنگ ماه تولد تیر | محصولات عقیق سرخ

عقیق برای صاحب خود شادی، مکنت و ثروت را به ارمغان می‌آورد. همچنین برای رفع خستگی و التیام درد گردن و آلزایمر مفید است  این سنگ متولد تیر جهت حفاظت در برابر نیروها و افکار پلید به‌خصوص در مورد کودکان به کار می‌رود همچنین موجب ارتقای انرژی و نیرو، افزایش شهامت و شجاعت شده و افزایش طول عمر را در پی دارد. به همراه داشتن آن در مواقع خطر و استرس و تنش‌ها مفید است. اعتقاد بر این است که سنگ عقیق باعث تقویت هوش و افزایش آن می‌شود. عقیق سنگی عالی برای هماهنگی جسم و روح است. این سنگ تیر ماه باعث تسکین و آرامش می‌شود، تنش درونی یا خشم را بهبود می‌بخشد و احساس امنیت ایجاد می‌کند. عقیق شجاعت، قدرت عاطفی و اعتمادبه‌نفس می‌دهد و ترس‌ها را از بین می‌برد. گفته می‌شود که این سنگ ماه تولد تیر عملکرد ذهنی را نیز بهبود می‌بخشد. در اسلام نیز سنگ عقیق به‌عنوان حرز و محافظ استفاده می‌شود. به‌طورکلی اعتقاد بر این است که سنگ‌های قیمتی ماه تیر باعث برانگیختگی شور و اشتیاق می‌شوند.

سنگ ماه یا مون استون، سنگ تیر

سنگ راف مون استون، سنگ متولد تیر - گالری گنجه
سنگ راف مون استون، سنگ متولد تیر

 

نام‌گذاری این سنگ به خاطر درخشش آبی مایل به سفید آن است که ظاهری مانند ماه به آن می‌دهد. سنگ ماه شناخته‌شده‌ترین گوهر از گروه مواد معدنی فلدسپات است. حتی اگر سنگ ماه به‌طور جداگانه توسط فرهنگ‌های مختلف کشف‌شده باشد، بسیاری از آن‌ها به‌نوعی با ماه ارتباط برقرار می‌کنند و با آن به‌عنوان یک طلسم و یک وسیله جانبی باارزش رفتار می‌کنند.
بهترین سنگ ماه‌ها درخشش آبی را در برابر پس‌زمینه‌ای بی‌رنگ نشان می‌دهد. هرچه سنگ ماه شفاف‌تر و براق‌تر باشد، ارزش آن بیشتر است. سریلانکا منبع اصلی مون استون است. یافتن این سنگ ماه تیر بسیار دشوار شده است. خوشبختانه هیچ سنگ مصنوعی به‌عنوان سنگ ماه فروخته نمی‌شود زیرا جعل زیبایی طبیعی و همیشه در حال تغییر این سنگ قیمتی عملاً غیرممکن است.

نیروهای جادویی سنگ ماه برای تیرماهی ها

گردنبند سنگ ماه، سنگ ماه تیر - گالری گنجه
گردنبند سنگ ماه، سنگ ماه تیر

 

این سنگ تولد در ژوئن باخدایان قمری رومی و یونانی همراه بوده است. اساطیر هندو ادعا می‌کنند که از پرتوهای ماه جامد ساخته‌شده است. سنگ ماه اغلب با عشق، اشتیاق و باروری همراه است. اعتقاد بر این است که خوش‌شانسی را به همراه می‌آورد. بر طبق افسانه‌ها، سنگ ماه برای عاشقان یک سنگ مهم به‌حساب می‌آید. گفته می‌شود این سنگ تولد تیر احساسات قلبی مخصوصاً «عشق» را باقدرت شگفت‌انگیزی برانگیخته می‌کند. از شرق به غرب، ویژگی اصلی سنگ ماه عشق است؛ و یکی از عقایدی که در مورد این گوهر وجود دارد این است که اگر سنگ ماه را دردهان خود قرار دهید و به یک ماه کامل خیره شوید، می‌توانید آینده زندگی عاشقانه خود را پیشگویی کنید. یکی دیگر از باورها در مورد سنگ ماه این است که وقتی دو نفر در طول ماه بدر باهم ملاقات می‌کنند و یکی سنگ ماه را به همراه دارد، آن‌ها عاشقانه عاشق می‌شوند. سنگ ماه قرن‌ها توسط مسافران استفاده می‌شود تا از آن‌ها محافظت کنند و در ساعات شب آن‌ها را راهنمایی کنند. این سنگ ماه تولد تیر به درک شخصیت خود و همچنین دیگران و آشکار کردن احساسات کمک می‌کند.

زمرد؛ سنگ ماه تولد تیر

نگین زمرد - گالری گنجه
نگین زمرد

 

به بریل سبز که منشأ رنگ آن از کرومیوم هست زمرد می‌گویند. واژه زمرد از کلمه يونانى اسماراگدوس SMARAGDOS به معنى سبز گرفته‌شده است. یونانیان قدیم آن را سنگ بلور «سبزینه آب دریا» تلقی می‌کردند، البته در قدیم تمام بلورهای سبز را زمرد تصور می‌کردند. زمرد از بريليوم، آلومينيوم و سيليکات تشکیل‌شده است که به همراه آکوامارين آبى،‌ مورگانيت صورتى، هليودور طلايى و بريل با رنگ پريده سبز به خانواده بريل تعلق دارد. بریل خالص بی‌رنگ است. اضافه شدن مقادير ناچيزى کروم و واناديوم، رنگ سبز زيباى زمرد را پديد می‌آورد.

خواص زمرد؛ سنگ متولدین تیر

سنگ راف زمرد - گالری گنجه
سنگ راف زمرد

 

رومیان این سنگ را منسوب به الهه ونوس و سمبل نیروی مولد طبیعت می‌پنداشتند امروزه این سنگ سمبل شادی و باروری است و نماد بیستمین، سی و پنجمین و پنجاه و پنجمین سالگرد ازدواج و سنگ شانس متولدین اردیبهشت (May) است. زمرد سنگ محبوبی است که در باروری، عشق و درک بهتر به شما کمک می‌کند. زمرد معروف به سنگ عشق متصل به قلب است و باعث التیام قلب می‌شود. بی‌خوابی، فشارخون بالا، مشکلات قلبی، زخم و … به کمک سنگ زمرد قابل‌درمان است. گفته‌شده است که رنگ باشکوه زمرد موجب رفع خستگی چشم و افزایش بینایی می‌شود، طلسم خوشبختی محسوب می‌شود. همچنین قدرت بیان را افزایش و حساسیت و زودرنجی را کاهش می‌دهد. برای مدیتیشن استفاده می‌شود. زمرد گوهر محبت، احساس و عواطف است.

سنگ مالاکیت، سنگ تیر

نگین و سنگ راف مالاکیت - گالری گنجه
نگین و سنگ راف مالاکیت

 

نام مالاکیت احتمالاً از رنگ سبز و سختي کم آن گرفته‌شده است. در شکستگي يا وقتي برش خورده، انبوه‌ها يک نواربندی لایه‌های روشن و تيره با حلقه‌های هم‌مرکز نشان می‌دهد. نوارهاي صاف و يا ساير شکل‌های مجازي در اثر ساختار لایه‌ای شکل آن ايجاد می‌شود. تکه‌های بزرگ تک‌رنگ آن نادر هستند. به‌عنوان سنگ خام جلاي شیشه‌ای ضعيف يا مات دارد، در شکستگی‌های تازه يا وقتي صیقل‌خورده جلاي ابريشمي دارد. مالاکيت به حرارت، اسیدها، آمونياک و آب‌های گرم حساس است.

 

خواص مالاکیت برای ماه تولد تیر

مالاکیت یکی از مهم‌ترین سنگ‌های درمانی است که به استفاده‌کننده آن کمک می‌کند تا انرژی منفی، ازجمله روابط عاطفی گذشته و احساسات سرکوب‌شده را بیرون بکشد و تخلیه کند. این سنگ دارنده خود را از افکار ناخوشایند و تنش محفوظ می‌دارد و به‌سوی آرامش می‌کشاند. جذابیت و عشق را افزایش می‌دهد. موفقیت‌های تجاری را به دنبال داشتن خواب راحت را برای صاحبش به ارمغان می‌آورد. دارنده آن از خطرات جسمی و مسافرتی ایمن هست. سنگ محافظی برای کودکان بوده و نماد سیزدهمین سالگرد ازدواج است. در تحریک چاکراهای قلب و گلو مفید است. از این سنگ تیر برای درمان آسم، شکستگی‌ها، دردهای قاعدگی، آرتروز و مفاصل استفاده می‌شود.

 

مروارید؛ سنگ متولدین تیر

مروارید

نام لاتین مروارید (Pearl) از پیرنا که نام نوعی صدف است اخذشده است. این سنگ تولد دلربا از اقیانوس‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های سراسر جهان سرچشمه می‌گیرد. مروارید جز زیورآلاتی است که موردعلاقه زنان در هر سنی هست. مرواریدها سنگ‌های قیمتی هستند اما مواد معدنی نیستند زیرا مروارید توسط موجودات زنده، نرم‌تنان تشکیل می‌شود.

مرواریدهای پرورشی محصول دخالت انسان است و در مزارع مروارید پرورش می‌یابند که با قرار دادن ماده تحریک‌کننده در پوسته نرم‌تنان، باعث ایجاد مروارید می‌شوند. هزاران سال صید مروارید بسترهای مروارید طبیعی را از بین برده است، بنابراین مرواریدهای پرورشی امروزه عمده‌فروش مروارید را تشکیل می‌دهند. بیشتر مرواریدها از جنوب چین، اندونزی، فیلیپین و استرالیا می‌آیند.

مروارید داخل صدف

 

انرژی درمانی مروارید برای متولد تیر

درگذشته معتقد بودند که مروارید اشک چشمان خداوند است امروزه در تمام دنیا مروارید سمبل پاکی و پاک‌دامنی است. نیروی حیات‌بخش با خود داشته و به داروی جادویی شهرت دارد. ضمن اینکه از اضطراب و افسردگی و تغییرات ناگهانی اخلاق جلوگیری می‌کند همچنین ایجاد خلاقیت و لطافت می‌کند. در بسیاری از کشورها مروارید نماد ازدواج کامیاب است.

مروارید سنگ متولدین خرداد و نماد اولین، سومین، دوازدهمین و سی‌امین سالگرد ازدواج است. برخی از پزشکان عرب قرن 19 معتقد بودند که پودر مروارید باعث بهبود بینایی، کاهش لرزش‌های عصبی و افسردگی می‌شود.

خصوصیات متولدین تیرماه

متولدین تیرماه (July) که علامت آن توسط خرچنگ (Cancer) نشان داده می‌شود اغلب افرادی برون‌گرا، خودجوش و خوش‌بین هستند.
متولدین ماه جولای بسیار خوش‌بین هستند. آن‌ها تمایل دارند که در هر موقعیتی بسیار مثبت باشند. متولدین تیرماه بر جنبه روشن زندگی تمرکز می‌کنند. آن‌ها شوخ‌طبع هستند، مخصوصاً وقتی در کنار دوستان و آشنایان باشند. مردم نمی‌توانند در برابر خندیدن از شوخی‌هایی که می‌کنند مقاومت کنند. آن‌ها بسیار شوخ‌طبع و درعین‌حال جذاب هستند. متولدین تیرماه شخصیت جذاب و جالبی دارند. آن‌ها ازنظر غذا و موسیقی سلیقه خوبی دارند. آن‌ها تمایل دارند که در چیزهای کوچک زندگی شادی و زیبایی پیدا کنند. آن‌ها همچنین بسیار حساس و احساساتی هستند. متولدین تیر جدا از خوش‌بین بودن، خونسرد و متین هم هستند. آن‌ها سخاوتمند و دلسوز هستند و سعی خواهند کرد از هر طریقی به دیگران کمک کنند. بعد از خواندن این جمله، فکر نمی‌کنید همه ما به دوستی متولد تیرماه احتیاج داریم؟

خصوصیات متولدین تیر
برای متولدین تیر ماه سمبل‌: خرچنگ | سياره‌: ماه | عنصر تیر:آب | فلز وجودی: نقره | سنگ‌ خوش‌يمن تیر: یاقوت سرخ | دیگر سنگ‌های ماه تیر: سنگ ماه، عقیق، زمرد، مالاکیت، مروارید | رنگ‌ ماه تولد تیر: نقره ای، نیلی | روز اقبال: دوشنبه | گل: بنفشه، دلفینیم | شماره خوش‌یمن: 2،3،7

تیرماهی‌ها هنگام ناراحتی احساساتی می‌شوند. حساس و احساساتی بودن، آن‌ها به‌طور طبیعی حالت دفاعی دارد. وقتی کسی به احساساتشان لطمه می‌زند مدت‌ها طول می‌کشد تا از خاطرشان برود. تیرماهی‌ها از گفتگوهای مزخرف و شایعات بی‌معنا لذت نمی‌برند. آن‌ها روی چیزهایی (و افرادی) تمرکز می‌کنند که بیشترین اهمیت را برای آن‌ها دارند به‌ویژه خانواده. خانواده برای آن‌ها بسیار مهم است و عزیزان خود را گرامی می‌دارند.
طبق یک مطالعه تا 18 ماهگی، نوزادانی که در ماه تیر به دنیا می‌آیند می‌توانند «کنترل دقیق» بیشتری نسبت به همسالان خود در ماه‌های زمستان داشته باشند. بله آن‌ها حساس و احساساتی هستند، اما درعین‌حال می‌توانند خود را کنترل کنند. نوزادانی که در این ماه متولد می‌شوند می‌توانند مهارت‌های تنظیم عاطفی و رفتاری بهتری داشته باشند.
متولدین تیرماه مستقل و مصمم هستند و بندرت از کسی کمک می‌گیرند. آن‌ها دوست دارند کارها را به‌تنهایی انجام دهند. آن‌ها بسیار سازمان‌یافته و دارای مهارت‌های استثنایی مدیریتی هستند که می‌تواند آن‌ها را به‌عنوان رهبران گروه یا مدیران خوب تبدیل کند. رویکرد آن‌ها به کار نیز بسیار اخلاقی است و غالباً دیگران را به‌خوبی تشویق می‌کنند.

بهترین سنگ ماه تولد تیر

علامت برج سرطان یا تیر به عنوان دروازه زندگی شناخته میشود، در قلمروی فلسفی مفهوم عشق و زندگی مترادف با مفهوم ماه تیر است. تیر نماد شور و اشتیاق است و رنگ نشان دهنده اشتیاق، قرمز است و اگر بپرسید اصلی ترین سنگ ماه تیر چیست؟ جوابتان سنگ یاقوت سرخ خواهد بود. یاقوت با رنگ قرمز فوق العاده‌اش میتواند راهنمایی برای متولدین تیر ماهی باشد تا در شخصیت و روابطشان به کمال برسند. یاقوت سرخ توسط خورشید اداره میشود و سیاره حاکم بر تیر ماهی ها ماه است و به دلیل این رابطه کیهانی نزدیک، این سنگ تیر ماه میتواند قدرت های سیاره ماه حاکم بر متولدین این ماه را کاهش داده و تعادل را در زندگی برایشان فراهم کند. این سنگ به عنوان سنگ ماه تیر به عنوان متعادل کننده قلب و ایجاد اعتماد به نفس شناخته میشود. این سنگ شانس تیر ماه به زادگان این ماه کمک میکند تا نوسانات خلقی خود را بهبود ببخشند و نیروی حیات را در سرار بدن فعال و پویا نگه میدارد و باعث کاهش بی قراری هایشان میشود، همچنین یاقوت سرخ به عنوان سنگ ماه تولد تیر ماه کمک میکند تا بتوانند شخصیت خود را به صورت اورگانیک تقویت کرده و بهبود ببخشند.

سنگ راف یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر - گالری گنجه
سنگ راف یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر

 

بهترین سنگ ماه تیر برای زنان

برای زنان تیر ماهی که علاقه فراوانی به سنگ های ماه تیر دارند شاید خبر خوب این باشد که میتوانند از چندین سنگ تیر ماهی به عنوان بهترین سنگ به طور همزمان استفاده کنند. اولین انتخاب برای آنها یاقوت سرخ زیباست، زن زاده تیر عاشق رنگ قرمز این سنگ فوق‌العاده است و به طور کاملا طبیعی و ناخواسته به این سنگ جذب میشود و علاقه زیادی برای استفاده کردن از این سنگ در زیورآلاتش دارد.

انگشتر زنانه با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تیر - گالری گنجه
انگشتر زنانه با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تیر

 

انتخاب عالی بعدی برای زنان تیر ماهی، مروارید است. این سنگ با حس خاص و جذابی که به زنان تیر ماهی میدهد یک سنگ عرفانی نیز برایشان به شمار می‌آید و کمک میکند تا از انرژی های سیاره حاکمشان یعنی ماه بیشترین میزان استفاده را داشته باشند. اگر سنگ زمرد و سنگ ماه برایشان جذاب است باید بدانند که این دو سنگ تولد ماه تیر برایشان خوش یمن و مفید است، زیرا سنگ ماه نیروی عشق را برایشان فراهم می‌آورد و زمرد با اتصال به قلبشان برای احساسات و عواطفشان مفید است. خانم های متولد تیر با به کار بردن این سنگ ها در زیورآلاتشان میتوانند از تمام مزایای آنها بهره‌مند شوند.

گردنبند مروارید، سنگ تیر ماه - گالری گنجه

 

بهترین سنگ ماه تیر برای مردان

از انجا که متولدین برج خرچنگ همگی تحت تاثیر ماه هستند یاقوت سرخ برایشان بهترین انتخاب است. برای مردان تیر ماهی پوشیدن انگشتر با سنگ یاقوت سرخ یا همراه داشتن یک یاقوت سرخ در کیف پولشان خوش یمن است، اما بهتر است مرد تیر ماهی یاقوت سرخ را به عنوان نگین یک انگشتر که از نقره یعنی فلز گرانبها مناسب تیر ماه ساخته میشود به دست کند تا تاثیرات یاقوت سرخ را به حداکثر برساند. این سنگ میتواند احساسات شاداب مردان تیر ماهی را پرشور تر کند و در قلب آنها یک جرقه از جنس سرزندگی و اشتیاق ایجاد کند.

انگشتر مردانه با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر - تولید شده در گالری جواهرات گنجه - گالری گنجه
انگشتر مردانه با سنگ یاقوت سرخ، سنگ ماه تولد تیر – تولید شده در گالری جواهرات گنجه

 

استفاده از زمرد به عنوان سنگی که به طلسم خوش بختی معروف است به مرد تیر ماهی کمک میکند تا یک زندگی مشترک آرام و به دور از مشکل را داشته باشد همچنین پوشیدن انگشتر مروارید و نقره کمک میکند تا زاده این ماه از انرژی زنده سیاره ماه استفاده کافی را ببرد.

انگشتر نقره مردانه زمرد - گالری جواهرات گنجه

زیورآلات مناسب ماه تولد تیر

متولدین تیرماه سلیقۀ ظریف، شیک و کلاسیک دارند، آنها اصولاً تمایل دارند تا از زیورآلات کلاسیک استفاده کنند و کمتر ریسک امتحان کردن زیورآلات عجیب و غریب را قبول می‌کنند. علاقۀ آنها تا حدی به سبک‌های کلاسیک و زیور‌آلات شیک زیاد است که اکثر خانم های متولد تیر ماه به جواهراتی که ظرافت زنانه آنها را بیان می‌کند و برایشان معنای خاصی دارد، جذب می‌شوند. در ادامه زیورآلات مناسب برای متولدین تیر را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که در صورت تمایل می‌توانید زیور دلخواه خود را از طریق لینک سفارش ساخت طلا ثبت کنید تا طراحان گالری گنجه زیور درخواستی شما را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید کنند.

انگشتر زنانه یاقوت قرمز ، سنگ ماه تولد تیر - گالری جواهرات گنجه

انگشتر ماه تیر

به عنوان یک خانم زادۀ تیر ماه اگر به دنبال یک انگشتر جواهر هستید باید بدانید که در میان تمامی سنگ‌های ماه تولد تیر، یاقوت سرخ یا یک رنگ دلفریب و خاص بهترین سنگ انگشتر برای زن تیرماهی به شمار می‌آید.در مورد مردان متولد این ماه پس از یاقوت، سنگ عقیق و زمرد بهترین سنگ های انگشتر برای مرد تیرماهی است.

انگشتر نقره مردانه عقیق سرخ - گالری جواهرات گنجه

 

اگر شما به دنبال انگشتر شانس ماه تولد تیر هستید استفاده از سنگ‌هایی مثل یاقوت سرخ، سنگ ماه، مروارید، مالاکیت می‌تواند یک انگشتر شانس مناسب برایتان باشد که انرژی‌های مثبت را در زندگی شما تقویت می‌کند.

 

انگشتر زنانه یاقوت قرمز ، سنگ ماه تولد تیر - گالری جواهرات گنجه

 

قیمت سنگ‌های ماه تولد تیر بسته به نوع و کیفیت آنها متفاوت است که می‌توانید قیمت‌های آنها را در بخش سنگ‌های گالری گنجه بررسی کرده و نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

4.1/5 - (8 امتیاز)
0